kontes0 benim bebeğimde 2600 doğdu sınra şişkinliği verince 2300e düştü. Zayıf oldukları için kendilerini çok direyemiyorlar mutlaka kendi uyanmasa bile en geç 2 saate bi uyandırıp emzirin. Çok zor uyandırıyordum bende bazen 20 dakikamı alıyordu biraz sarılığıda vardı. Şimdi 23 günlük uyusun biraz diye gözüne bakıyorum 😅