Hanımlar 19 aylık oldu oğlum memeden kesmeye karar verdim çok düşkün memeye ve artık çalışmayı düşünüyorum o yüzden kesmek istedim önerileriniz var mı bir yandan da cesaret edemiyorm nasıl bir süreç eminim ki zordur kesinlikle yap ya da yapma dedikleriniz var mı???