cokbilmismom hilall1234 evet yiyebilir zaten bir bir iki ay kullanılıyor bebek yemeye alıştığında ben hep eline verdim meyveleri
myangelson Niyesordunbucevabi bende bugün bakarken aklıma o geldi acaba aynı işlevi mi görüyor diye bu yorumu görmem iyi oldu 😅😅 çünkü çoklu rende var hepsinden var hatta robotun kendisinde de var o delikli rende
Niyesordunbucevabi myangelson yuvarlak hareketler yaparak rendelerseniz püre kıvamında oluyor cevizi de un ufak ediyor 👌🏻
hazale966 hilall1234 doktor cam rende önermisti bebeğe muhallebi yaparken meyveyi cam rende ile rendeleyip icine atıyordum. Şeftali muz elma armut gibi meyvelerde kullandım
myangelson Niyesordunbucevabi ya teşekkür ederim biz de 5 5 buçuk ayda başlatabilir doktor da şimdiden bakınıyorum
Niyesordunbucevabi myangelson kolay gelsin canım inşallah sorunsuz yer 🤲 benim vardı cam rende kaybetmişim aradım taradım bulamadım bunu denedim aynı işlevi gördü 🤣
myangelson Niyesordunbucevabi insallahhh🤲🏻 aşırı hevesli duruyor da bakalım başlayınca ne olacak 😅 deneme yanllma yöntemiyle iyi olmuş 😅
D_deniz hilall1234 ilk zamanlar meyveleri taze bir şekilde hemen rendeleyip vermek için. Ama bence suyu çok çıkıyor. Veya haşlama sebzeler cam rende üzerinde güzel eziliyor. Çok da gerekli değil bence