Bicolog Hanımlar merhaba, 1 hafta önce burnumu deldirdim. Hızmamı değiştireceğim nasıl bir model takmalıyım bana örnek görsel atabilir misiniz? Düz olandan aldım ama uyurken çıkar gibi geldi o yüzden takmadım.
Burcinblgl Bicolog bence delerken takılan biraz daha kalsın tam iyileşsin burun çabuk yara oluyor çünkü yatalrken de takacaksanız küçük bişey tercih edin
benanas Bicolog en az 1-2 ay durmalı ilk takılan hızma. Daha iyileşme süreci devam ediyor. Hem mikrop kapabilir öyle (eşim bu konuda bilirkişi oldugu için bende biliyorum) hatta durabileceği kdr uzun durmalı. Daha önce bende deldirdim. Ve yeni takacagınız cerrahi çelik olması lazım veya alabiliyorsanız altın alın .
Bicolog Burcinblgl Hem kaba duruyor hem de sürekli çıkmaya başladı farkında olmadan düşürürüm diye endişe ettim o yüzden değiştirmek istedim
Burcinblgl Bicolog anladım cildiniz hemen iyileşen tarzdaysa değiştirin bende lisedeyken delmişttim okula gidince galan çıkarıyordum 1 2 gün takmayınca zor takılıyordu mesela tam iyileşince öyle olmadı ama aylarca bile takmasam kapanmazdı
Bicolog Omeraslan Hayır acı olmadı tabancayla deldirdim, herhangi bir krem vs kullanmadım sadece devamlı serum fizyolojik sıktım üstüne ve içine iyi geldi deldirin bi cesaret ben öyle yaptım 😂
ikikedibirbebek Bicolog burun içinde kalacak olan uç kısmında küçük yuvarlak olanlardan alın çünkü düz olanlar uyurken falan çıkıyor
Bicolog ikikedibirbebek evet düz istemiyorum bir de değişim yaparken stres olurum bi daha takamam diye korkuyorum zaten
Bicolog Burcinblgl benim öyle değil daha önce deldirdiğimde değişim yaparken yenisini takamadığım için kapandı 🤦🏻♀️ ne zor işmiş
Burcinblgl Bicolog öyle burun çok hassas bende defalarca zorla taktım o yüzden delinen biraz kalsın iyileşsin dedim ve mutlaka gümüşçüden alın diğerleri yara yapar