Ya arkadaşlar Allah rızası için yardım edin, 3 aylık bebeğim var nerdeyse haftada 3 4 kez kanal tıkanıklığı yaşıyorum artık gerçekten bıktım bunalımdayım. Bebeğim düzgün emmiyor, sürekli sağım yapıyorum 2 3 saatte bir buna rağmen yine de oluyor. Bu durumu yaşayan var mı çözümü nasıl buldunuz