miabel9 42 derece 8 saatte yoğurt yapıyorum. E-bebek’ten probiyotik maya alıp oda sıcaklığındaki sütle karıştırıp yapıyorum. Mis gibi oluyor. Market yoğurdu tadı olmuyor mayasından ötürü ama ben 6 aydır kullanıyorum, memnunum. Jersey sütle daha daha güzel oluyor tabii. En güzel yani günlük şişe sütü kaynatma derdin olmaması.