4.5 aylık bebeğim yaklaşık 1 aydır mukuslu kaka yapıyor. Tahlil yaptırdık gizli kan herhangi bir parazit vs çıkmadı. Gazı varmış gibi ayaklarını karnına çekiyor sürekli. Doktoru alerjiye gidin dedi. Kakasında kan olmadığı için doğrudan alerji testi yapmazlar, belki laktoz hassasiyetidir diye Relactaz damla aldım. 1 haftadır kullanıyorum ama hala mukuslu kaka yapıyor. Biraz daha kullanmaya devam edeyim mi yoksa zorla da olsa alerji testi yaptırayım mı?