caylavyu Bir_bebek_bir_anne Öğlen genelde çorba kefir meyve tabağı yiyor. Minik pankek yapıyorum yanına sevdiği meyvelerle doyurucu bir ara öğün oluyor. Sade kefir kuruyemiş +muz+bal blend edip içiriyorum bazen de bu şekilde