kayzenn Kızlar sürekli her bezde az da olsa kakası var sıvı şekilde ama çiş yok denecek kadar az kendi sütümü veriyorum günde 2.3 kere mama da veriyorm dün bir iki çay kaşığı su verdim bugün de aynı şekilde ne yapmalıyım
456PlayerEsra kayzenn 14 günlük bebeğe neden su veriyorsun anne sütünün %90 su zaten . Böbreklerine zarar verirsin ilk 6 ay sadece anne sütü verdim 6 aydan sonra suya başladım şuan 11 aylık çok su içmesine rağmen çişli bez sayısı az
3kedili2bebekli kayzenn gece mama veriyorsanız mutemelen sütünüz azaldı yetmiyor her mama verdiğinizde 15 er dakika göguslerinizi sagmalisiniz ki sütünüz kesilmesin 1 kaşığı su da çocuğa fayda etmez su verilmez 14 günlük bebege
kayzenn 3kedili2bebekli sütümün geldigini görüyorm var yani ama her altını açtığımda kakayi gördüğüm için şişi göremiyorum