gkyy bizde 3 ayligiz muslinle yarim kundak yapiyorum evim cok sicak olmamasina ragmen bunaltici hava oluyo ara ara deniyorum kundaksiz yatirmayi bugun de o gunlerden ama sabahtan beri uykularimiz parca parca oldu hic bisey yapamadim daha tek kol cikarmak falan da ise yaramiyo bizde geceleri kolunu cikarinca huysuzlanana kadar koymuyorum alissin diye ama gunduz olmuyo