Önce ki postumu okuyanlar bilir, biraz zor bir dönemden geçiyorum..
Konya’da yaşıyorum nodüllerim için gideceğim danışacağım iki doktor var şuan aklımızda.
Biri medova Levent kebapçılar, yarın randevum var bu doktora.
Diğeri necmettin erbakan’da Mustafa kulaksızoğlu.
Bir türlü randevu alamadık daha ona uğraşıyoruz.
Başka doktor önerisi olan varsa, yazarsanız çok sevinirim.. 🌸