Merhaba arkadaşlar , 4 aylık kızım var Rota Aşısı yapılacakmış Bu asi paraliymis heralde 2 doz oluyomus , 4500 TL flan tutuyor , Asıl sorum su Siz cocugunuza bu aşıyı yaptirdinizmi Yaptirmadinizmi Ve neden , Çevremde bir cok insan Farklı yönlendiriyor karar veremedik