Kızlar ben uygulamadan paten sattım 500 TL ye alıcı da sağ olsun 500 TL yi ürün eline ulaşınca onayladı ama 500 lira gelmedi 440 TL yattı hesabıma. Eşim kargoya verirken 2 desi olarak geçmiş ama kargo takip yerinde 10 desi diyor acaba bu yüzden mi kesinti yaşandı. Bilen biri varsa aydınlatsın lütfen