Kızlar kaç gündür stresten ölücem. Ben atandım ama hamileydim direk izne ayrıldım ve 1,5 senedir hiç çalışmadım sadece ücretli izinlerle beraber 6 aylık çalışan gözüküyorum. Şimdide taşındığımız yerde kreş yok bakacak kimse yok merkeze geçmek istiyorum. Eşimde merkez de kızıma orda kreşte var. Bu mazeretlerle dilekçe yazmak istiyorum. Daha bir senelik bile değilim saçmamı olur kızlar stresten ölücem gerçekten yüzüm bile yok nakil istemeye ama şu anda ilçede de kızımı gönderecek kreş yok eşimin iş yeri burda yok çakılı kadro bir içimi rahatlatın ya verebilir miyim dilekçe 🥲🥲