zeydinannesiiii 2 yaşında oğlum, dün yüksekten betona düştü. Direk sol tarafına düştü ve sol Köprücük kemiği kırılmış. Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı? Varsa öneride bulunur musunuz ?
Gizmokzilla zeydinannesiiii köprücük kemiği kırığı çok zor öncelikle çok çok geçmiş olsun, alçıya alınmaz, sarılmaz sarmalanmaz cidden zor. Rabbim yardımcınız olsun, ilaç verdilerse kullanmayı ihmal etmeyin lütfen.
tomvejerry zeydinannesiiii Geçmiş olsun arkadaşımın oğlu da geçen ay yataktan düşüp aynı şeyi yaşadı iki kolundan beline bağlı şekilde korse gibi bişey takmışlardı ama günlük hayatını hiç etkilemedi o 7 yaşında ama sizinki daha küçükmüş bişey taktırmak istemeyebilir kontrollere gider gelirsiniz kemikler çabuk kaynar iyileşir inşallah merak etmeyin
zeydinannesiiii Gizmokzilla maalesef ilaç vermediler, bandaj verdiler ama onuda taktırmıyor ne yapacağımı bilmiyorum. Çok teşekkür ederim 🤲🏻
zeydinannesiiii tomvejerry evet oğlum küçük ve aşırı hareketli. Bandaj hareketini kısıtladığı için takmak istemiyor. İnşallah güzel bi şekilde kaynar
ticktack Çok geçmiş olsun… bende bilmiyorum nasıl düştü acaba onu merak ettim. Rabbim korusun yavrularımızı
zeydinannesiiii ticktack çardaktaki oturaktan sol tarafının üzerine düştü, aslında alçaktı ama sert düştü. Teşekkür ederiiz