mbabygirlm emosss__ aynen öyle yapmayı düşünüyorum çünkü olan oldu ve ben bilmiyordum ki zaten o paranın içinden kızlarıma kıyafet vs alınmıyorsa yiyecek,bez vs alınıyor illaki
kelebegiminannesiyim mbabygirlm biz de kızımıza biriktirdiğimiz altınların hepsini ev alırken bozdurduk. Ama sonunda o ev de onun olacak zaten
Mircet mbabygirlm çocuğa gelen altınları zaten vakti geldiğinde iadesini götürüyoruz 🤣 evladim sana amcan altın takmıştı bebekken şimdi sen ona mı yap dicez.Para harçlık vs hepsi ona gidiyor.Benim ki 5 yaşında bisiklet istedi aldık mesela bayram harcliklariyla
kelebegiminannesiyim mbabygirlm ben de kızımın altınlarına parasına dokunmuyordum. Hatta eşime bile verirken borç olarak verdim. Ev alırken eksiğimizi onunla kapatabildik. Yerine koyabilirsek koyarız koyamazsak zaten ev ona düşecek yarın bir gün diyerekten içimiz rahat açıkçası
TuttiFruttii mbabygirlm Ben evde kumbarasında ki paraları bile belli miktarlara ulaştıkca euro, altın falan çeviriyorum. verilen harclıklarını dahi ellemem
nilikonunannesii mbabygirlm biz çocuğa takılanları da içine koyup tarla aldık ilerde zaten ona kalacak yatırım yapmış olduk ne bileyim bana hakka girmek gibi gelmedi geleceğine yatırım sonuçta.
mbabygirlm nilikonunannesii halam 500 tl vermişti. Bende annemlerde kalıyorum yük olmayım diye kaşar,çamaşır suyu,yumuşatıcı vs almıştım. Bilmiyordum böyle bir şey olduğunu geri yerine koysam bir şey olur mu
iyikiannneyim Ben bana verilenleri hep ayırdım onun için biriktiriyorum ama kayınvalideme verenler varmış bize hiç vermedi kendi aldı . Bu arada doğumdan sonra da çocuğun parasını harcamayın kenarda biriktirin demişti😂
iyikiannneyim mbabygirlm oluyor benim bilgim de o yöndeydi gerçi kayınvalidem bana da söylemedi ama duydum günahsada versin diyecek birşey olmuyor bazen
iyikiannneyim mbabygirlm oluyor benim bilgim de o yöndeydi gerçi kayınvalidem bana da söylemedi ama duydum günahsada versin diyecek birşey olmuyor bazen
kubra00k Hak evet canım. Oğluma gelen 100 lirayı dahi onun hesabına yatırdık. Altınlarına paralarına asla dokunmadık. Hepsi onun hesabında. Büyüdüğünde eğitimi için istediği birşey için kullansın. Onun onlar bizim değil
Birdunyabircennetannesiii mbabygirlm Ben böyle düşünmüyorum Evimizde en lüks oğlum yaşıyor her yönden Ona verilenleri de harcadık yani sonuçta oğluma da harcanıyor bunlar