Sağ tarafıma köprü yaptırdım hem 2 diş kesildi üstüne de köprü yapıldı yemek yerken dökülecek gibi sağ tarafımı gene kullanamıyorum sol tarafımda da boşluğu yaptıracağım implant istiyordum ama çene darlığı olduğundan dolayı doktor önermiyor önermediği içinde bekliyorum köprüden ziyade eğer implantta elverişliyse implant derim. Diğer kanallarımda da kaplamalar var memnunum ama köprü bana sağlam gelmiyor hele ki sürekli yemek yediğiniz tarafsa implant derim. 🤣