Sayılı gün sonra üçüncü doğum yapacağim artık çocuk istemiyoruz zaten üst üste oldular çok yıprandım ve sezaryen doğum tüp bağlatma istiyoruz doktorum almayı uygun gördü sağlık açısından çünkü içerde kaldığında sağlık için zararlı olabileceğını söyledi kesin kararlıysanız şeklinde konustuk bn bu konularda bilgim yok tüp alınınca adet sorunları adet olmama gibi durumlar oluyor mu bağlatanlar yazarsa sevinirim hiç bilgim yok