lez Burda bu konuyla ilgili çok araştırma yaptım ama bir cevap alamadım o yüzden kendi yaşadıklarımı anlatıcam 21 yaşımda genç bir anneyim çok güzel bir hamilelik geçirdi 38+4 zorunlu sezeryan oldum ve o noktada hatımız başladı ben odaya gitim de bebeğim Orda yoktu gelecek sandık ama geldim ve doktor gelip bebeğin doğum esnasında nöbet benzeri bişey geçirdi görünüşü sendoromlu bir bebek dedi kafası büyük dedi sütüm gemedi emziremedı. sonra neyseki taburcu olduk kızım şu an 10 aylık doğdun beri sürekli test yapıldı damak yarı çıktı neyse Allah’ıma çok şükür testlerimiz temiz çıktı sonra genetik test yaptırdık Orda gen hastalı çıktı Buda eşimle benden geçmiş ikimizinki birleşip kızımız da hastalık yapmış bu da gelişim gerili yapıyormuş doktor artık sizin normal yollarla çocuk sahibi olamasınız tüp bebek dedi yoksa gene aynı olur bebegınız dedi kızım şu an 10 aylık kafasını yeni tutmaya başladı oturamıyor konuşma yok surunme yok donme var dik durma var Rapor çıkartıp özel egtimlere başlıcaz Burda vekili Benım gibi olup da araştırma yapan birine denk gelir bi nebzede olsa içine su serper
duyguluinsan lez gebelik taramalarınızı, ayrıntılı ultrason vs yaptırdınız mı. Bebeğin rahatsızlığı nedir, genetikle geçişli yüzlerce hastalık var. Sağlıklı yorum yapılabilmesi açısından soruyorum.
lez duyguluinsan hepsini yaptırdım hamilegimde hiç bir sorun yoktu detaylı ultrasonu özelde yaptırdım hiperfosfatazya Hastalı gelişim gerili yapıyormuş
Kuzucukumsu lez çok geçmiş olsun. Gelişim geriliği yapan sendromun adı ne imiş çocuğunuzun hastalığının ismi nedir yazarsanız yardımcı olabilecek birileri çıkar belki
Kuzucukumsu lez çok geçmiş olsun. Gelişim geriliği yapan sendromun adı ne imiş çocuğunuzun hastalığının ismi nedir yazarsanız yardımcı olabilecek birileri çıkar belki