kubratagram bu sadece çocuklar için değil yetişkinler için bile zor bence, düşünüyorum da liseye gittiğim de annem işe gidince bile gergin olurdum, çocuklarımız için konfor alaniyiz her şeylerini anlıyoruz yani en kötü gün içerisinde sarılıp güzel sözler söylüyoruz o yüzden stresli bir durum. Bir süre sonra mecbur alışıyorsun ilk çocuğuma ablam çok iyi baktığı halde işe başlayacağım zaman gergin hissediyordum ama bununla yasmaayi öğrenmemiz lazım