Vallahi herhalde en zayıf benim oğlum diye düşünüyorum bu forumda oğlum 13 buçuk aylık 8150 gr 75 cm kafası da 44.5 zaten çok zayıf dogmuştu 2450 gr 47 cm kafası da 33 yaa aslında yiyende bir bebek ama almıyor acaba başka bir problem var mı diye düşünmeye başladım artık bu kadar zayıf olup sonradan düzelen yaşıtlarını yakalayan oldu mu şu an 6 aylık bir bebekle uyumlu cünkü ne bileyim bu duruma canım sıkılıyor.