Selam arkadaşlar, bebeğim 2 buçuk aylık. Geçen hafta aşı için aile hekimine gittiğimizde aile hekimi bıngıldağının kapanmak üzere olduğunu doktora danışmamız gerektiğini söyledi. Doktor da D vitaminine devam edeceğimizi, her ay baş çapının takibinin yapılmasını anlattı. Sonra da beyin cerrahiye yönlendirildik. Orada ki doktor da ölçümler ortalamanın altında kalırsa müdahale ettiklerini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Çok endişelendim