Bebeğim 35 günlük 10. Günden bu yana sürekli gaz sancısı yaşıyor 3 gün önce lavman yaptırmak zorunda kaldık ama bebeğim çok rahatladı ilk kez ağlamadan onu normal haliyle gördük ancak bir gün yeterli oldu tekrar gaz birikti. Gaz için masajlar yapıyoruz ılık duş aldırıyoruz damla ve probiyotik kullanıyoruz kimyon suyu da kullandım ama hiçbiri çözüm olmadı. Bebeğim uykudan çok kötü ağlayarak uyanıyor uyanıkkende hep ağlamaya devam ediyor bir şey olacak diye çok korkuyorum çünkü normal bir ağlama değil, başka ne yapabilirim yardımcı olur musunuz ?