K2C2 Tuvalet eğitiminde 4. Günümüz lazımlığa oturmak istemiyor söylüyor çişim var kakam var diye oturmuyor yatağa yapcam diyor. Aynı zamanda dün ishal oldu ne yapmalıyım bırakmalı mıyım devam etmeli miyim