eceee111 Kızlar bebeğim 2 aylık genelde kakasını yaptığı zaman taşıyor ve bütün zıbınları şuan lekeli ilk önce yarım saate sonra 1 saate atıyorum 30 derece ama asla çıkmıyor uni baby kullanıyorum deterjan olarak Makinam Profilo hangi programı kullanmalıyım ya
amazontuba eceee111 öncelikle zıbınları renkli beyaz farketmez bi kova ya da leğene koyuyosun sonra granül sabun ya da rendelenmiş beyaz kalıp sabun koyuyosun kıyafet çoksa 1 çay bardağı kadar az ise azaltabilirsin sabun miktarını. Sonra üzerine sıcak su koyup 15 dk yarım saat bekle elinle biraz çitile lekeli yerleri at makinaya normal programa miss miss. Beyaz ayakkabılarımı bile böyle yıkıyorum pırıl pırıl oluyo
aylaa26 eceee111 elimde beyaz sabunla çitiliyorum sonrasınds makinada yıkıyorum hiç leke felan kalmıyor bende
kubra00k Kaka lekesi çıkmıyor maalesef. Zıbınları beyaz olduğu için ben çamaşır suyuyla yıkıyorum öyle çıkıyor tamamen. Tabi çamaşır suyundan iyice arınmaları için makinede 2,3 kez deterjanla yıkıyorum tekrar duruluyorum
cemre18 amazontuba gerçekten bu yöntem çıkarıyor mu ya çok usandım lekelerden . 🙃 Deneyeceğim inşallah
amazontuba cemre18 umarım faydalı olur ben bu şekilde çıkardım hep🤗 bir de leke tazeyken hemen sıcak soğuk farketmez granül sabun ya da rendelenmiş beyaz sabunlu suya koyup bekletip makinaya atarsanız daha tertemiz sonuç alırsınız