ymc516_ Oğlum 18 aylıkken emzirmeyi bıraktık şuan 25 aylık bir gogsumden sarımsi akıntı gibi geldi normal mi acaba daha öncede belki geldi çok dikkat etmediğim için farketmedim şimdi farkettim ama olabilir mi sizlerde yaşıyor musunuz
demirts ymc516_ ben bırakalı 5ay oldu hala sıksam süt gelecekmiş gibi. Bu durum uzun sürüyormuş. Sarı akıntı bende de oldu korkulacak birşey değil bence süt kanallarımız hala açık.
merrv26 ymc516_ aynen bendede oldu emzirmeyi bıraktığım o 1 sene akıntı vardı içinde sarı sıvı sonra katılaştı tereyağ gibi göğsüm sızladı bi ara sonra bittti
gokkuss Benimde oluyor aynı şekilde 9 ay oldu sütten kesileli 3 aylıkken red etti bidaha almadı dediğiniz gibi devam ediyor
ymc516_ gokkuss ya bende korktum daha önce sürekli dikkat etmiyrdum yaz olduğu için sudyensiz giydim tişörtümü oraya akmış diğer göğsümu sikincada geldi sarımsı. Sanırım normal belli süre geliyor heralde
ymc516_ merrv26 birde adet öncesi sonrası bu aralar meme ucuma kadar dediğiniz gibi sızlama ağrı var bekarken hiç olmazdı yada çocuktan önce. Şimdi yasıyorum dediğiniz gibi belkide o şekilde benimde mi kesilcek diye olabilir