Selam arkadaslar. Bebegim 5 ay 7 gunluk. Uyaniklik suresini tam anlayamiyorum. Sizin bebisleriniz ne kadar uyanik kala biliyor? Mesela bizimki 2-2,5 saat uyanik kaliyor. Ama uyutunca cogu zaman uykuya direniyor. Uyku sinyallerini veriyor yani eminim uykusu var ama direniyor. Tabi 4.ay atagindaki gibi direnme degil cok sukur. Bazem uyandigin sureden 1 saat sonra bile esniyor. O zaman arada kaliyorum uyutmam mi gerek yoksa 2 saat mi olsun. Bir tek gece uykusuna gecerken rahat direnmeden geciyor. Sizce bu direnme normal mi yoksa ben mi yanlis bisey mi yapiyorum? Tecrubelerinizi bolusurseniz sevinirim 🌸