Kızlar hepinize günaydın
Benim bebeğim tam 18 aylık. Gunde en fazla 3 defa emzırıyorum onu da kendi istegıyle degıl mesela ogle uykusuna yatırmadan 5 dk falan emzırıyorum ama emzırmezsem de illa meme dıye tutturmuyor. Sizce kesmenın zamanı gelmiş mi ? 🙂