Heraninannesi Kızlar bugün Aptamil aldık bebegim 2.5 aylık şimdi 2. Biberonu icti öyle gaz yaptıki şimdi sma almaya gidecez ne zaman geçer bu gaz aptamilin etkisi sma kullanıyorduk yeni aptamile gectik. Bebeğim kıvranıyor
Gizemre Heraninannesi karnına sıcak havlu fln koyun masaj yapın biraz gazını çıkarsın kucağınıza alıp sırtını pışpışlayın bide altını açınca Benim oğlum gazının çabuk çıkarıyor daha sonra verin bence mamasınıda saati gelince
Karides Heraninannesi aptamil çok gaz yapıyor bebekte. Tüm mamaları denedik en iyisi Humana tavsiye ederim. Gaz problemi olmaz en azından
NaimeYilmaz Heraninannesi Endişe etmeyin benim oğlum 2,5 aylık gazı azaldı tadıma basladık yogurt ınanılmaz gaz yaptı 4,5 aylık ypgurt vermeyı kesınce duzeldı 🌸
Ilknur2705 Heraninannesi ben similac kullanıyprum bebegime içer içmez gazını kendi kendine cıkarıyor Birde onu denemenizi tavsiye ederim
Heraninannesi Gizemre şimdi gittim mamasını aldim bir daha aptamil mı asla keşke verilen paraya degse peki ne zaman geçer bebeğimin gaz sorunu yoktu bugün aptamil içti hemen gazlandi sma verecem sabaha geçer mi gazı geceleri kendi mamasını vrecem sma iyi geliyor
Heraninannesi Gizemre çıkardık ama kıvranıyor uykuya dalamıyor daha bugün öğlen aldım sadece 2 biberon icti nasıl bir mama bu