Bebeğim 3 ay 6 günlük son 4-5 gündür gündüz uykularına dalmada aşırı zorlanıyor, direniyor resmen.Esniyor gözleri kızarıyor ağlıyor ama o kadar sallamama beyaz gürültüye rağmen vs aşırı zor dalıyor ve çok kısa uyuyor.Bütün bu uyutma emeğinin karşılığı yarım saat 😅 bir de mama yerken ( anne sütü almıyor sadece mama ) 90 cc mamayı normalde 10-15 dkda bitirir resmen artık yarım saat sürüyor mamayı bitirmesi diliyle ittiriyor ağzından çıkarıyor uğraştırıyor yani baya. Oyun oynarken birden bire mızıldanıyor falan acaba bu meşhur 4.ay atağı bizde erken başlamış olabilir mi ?