Denizeylem Kızlar 2 aylık kızımı geçenlerde verem aşısı vardı, aşı sonra sı sebebsız aglamalar, meme teddı,yeşil kaka vs bıcok şey yaşadık sızlerde de oldumu Aşı sonrası ??🙁🙁🙁
Bahar1425 Denizeylem huysuzluk biz de de oldu 2 gün sürdü. Ama yeşil kakayı ona bağlama genelde bebekler yapar yeşil kaka. Bizim ki hep doğduğundan beri yapıyor. Geçer huzursuzluğu. Aşıdan dolayı değil de bebekler genel de aylarına girerken huy değiştiriyor ve huysuz oluyorlar benim bebeğim her ay değişik huyları çıkıyor buyume atakları onlar