kumsal02 bize tani koyamadilar çünkü herşeyimiz temiz çıktı hastaneye giderken kalsiyum çok dusukmus kalsiyum nöbetinde supheliniyorlar ilacı bıraktılar zaten boşa başlamışlardı hala bi tanı yok geçen ay eeg çektik oda temiz gelmiş ilaçtan sonra yine çektiler şuan sonucunu bekliyorum Dr çok önemli ya benimkinin hastalığı bilmeden topamaks kullandık Allah’tan çok kullanmadık sadedece 6ay şuan herşey yolunda kızım nöbet fln hiç birşey yok konuşmaya başladı anne diyo gelişimi güzel Rabbim tüm evlatlarımıza safi ismi hürmetine şifa versin çok zor gerçekten