Kızım 5.5 aylık 5 ayın başında ek gıdaya başladık. Sütüm az olduğu için mama destekli gidiyoruz.
Ek gıdayı çok severek yiyordu ama 3 gündür ağzını kitliyor resmen. Meme, biberon hiç bir şey istemiyor. Meme veya biberondan 1-2 yudum alıp bırakıyor. Gece uyuduktan sonra sık sık kalkıp süt istiyor ama gün içinde beslenmekten kaçıyor resmen. Genel olarak keyfi iyi ama bu benim canımı çok sıkıyor. Var mı bu durumu yaşayan neler yaptınız lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻