12betul binnur37 Günaydın canım. Ben de Hindistan cevizi yağı kullanıyordum kahveyle şimdi ona ara verdim tarçınlı kahveye geçtim bakalım neler olacak 😅 afiyet olsun
binnur37 12betul hindistan cevizi yağım var ama denemedim hiç bende 1 hafta yapcam kendimi şartlandırdım
12betul kkubs Tarçın süt oluşumunu destekliyor . Zayıflatma etkisi insülin direncini dengelediği için tatlı krizleri ve yemek krizlerini önlüyor . Tok tutuyor o yüzden . Yani içmende bi sakınca yok canım .
12betul kkubs birde Hindistan cevizi yağı ekle tatlı kaşığı kadar . Anne sütünü yağlandırıyor . Ben onunla -4 kg verdim . Ama sürekli yaptığım için durdu . Tarçınlı ayrı bu ayrı kahve ile içiliyor . Birde üzerine 2 bardak su içmen gerekli
binnur37 [silindi] geldi benim hoca 🤣 birlikte yapalım aşkommm gel bi hafta tarçınlı türk kahvesi içelim