mavili1480 Göğüs ucum yok we baby kullanıyorum göğüs ucuna yapışmıyor kayıyor daha iyi yapışan bir marka var mı kızlar yardımcı olur musunuz
vici mavili1480 bende hastanede wee baby aldım gerçekten büyük ve kayıyor sonrasında lansinoh aldım yapışıyor kaymıyor
arwen14 arwen14 benim bebeğim wee baby i hiç sevmedi ağzına çok büyük geliyordu verdiğim an tiksinir gibi oluyordu ve sürekli kayıyordu lansinoh 20 mm olanı aldım sevdu bunu ve çok güzel yapışıyor