Ya kızlar sabah sabah canm çok skldi marketten geliyorduk bir kadın durdurdu beni,çocuk dedi parmaklarinin üzerinde yürüyor dikkat et snra doktor doktor gezmeyin dedi,ya o kadar kötü hissettim ki kendimi bazen evde de öyle yapıyorsa oyun sanıyoruz onun dışında çok şükür birşeyi hiç yok bu arada oğlum 21 aylık.Sizce neden olabilir böyle birşey doktora götürmelimiyim Biri içimi rahatlatsn ya benim 🥹