Nuran_nur geçmiş olsun. Yeğenimde de aynı durum söz konusu. Şu an 14 aylık. Normalde gittikleri doktor hep 1 yaşa kadar bekleyin geçer demiş sonra yine gittiler yine bekleyin deyince, ablama bir doktor önerisinde bulundum ve gittikleri doktor gözünü ölçmüş yeğenimin ve yanlış hatırlamıyorsam ; biri 2,75 diğeri 3,00 derece çıkmış 😞 gözlük vermiş mutlaka takın demiş ve takınca kayma düzeliyor ama yeğenim artık sürekli çıkarıyor. Süreç böyle devam eder gözlüğü takmaz ise başka hangi yöntemi der bilmiyorum fakat ameliyat deneceğini tahmin ediyorum. 😞