melomell Merhabalarr 10 aylık oğlum var emekliyor ve çok hareketli ister istemez pişik oluyor sürekli. Ne yapacağımı bilemedim pudra kullan diyenler oluyor ama benim hiç içim rahat değil. Bir önerisi olan varsa yazabilir mi?