Kızlar kızımı temmuz ayında yaz okuluna yolladık. 4 yaşında gitmedi okula. Yazın hem ön hazırlık olur dedik hem de evde çok sıkılıyordu artık.
Kendi yaşıtı 4 kişi, diğer 10 kişi 1 yaş üstüydü.
Başta çok iyiydi. İlk okul deneyimiydi ve beni hiç aramadı .ağlamadı.
Ta ki zorba bir kızla tanışana kadar. Kız kalemini kırdı, itti , vurdu, küfür etti. Her defasında sakinlikle öğretmene söyledik .
Hep ılımlı olduk, empati kurduk. Kızın sorunları vardır, kötü ortamda yetişmiştir dedik.
Ama sonunda kızım okula gitmek istemesi.
Öğretmen bizde sorun buldu. Kızımın hep ağlamaklı durdugunu, hiçbir şey yapmak istemediğini, yemeğini yemediğini söyledi.
İyi de huzurlu olmadıgı ortamda bu şekilde davranması normal değil mi?
Hatta en son psk götür dedi.
Zorbalık hep olacak, buna alışsanız iyi olur dedi. Savasmayı öğrensin dedi.
Siz çok fazla iyisiniz dedi. Ben standart ilgili yetiştirdim kızımı. Aşırı üstüne de düşmedim.
Bu işler böyle mi oluyr gerçekten bana hiç normal gelmedi