Kızlar selam 32 aylık oğlum tuvalet eğitimini bitirdik 2 hafta oldu lazımlığa yapıyor dışardada portatif kullanıyorum kakası için çişinide pet şişeye yaptırıyorum daha rahat ediyorum öyle dışarıda.3 günde çok iyi tamamladık ama sıkıntı şu ki lazımlığa oturduğunda pipisi tam aşağıya doğru olmadığından sürekli bir sızdırmalar yaşıyorum çok sıkıldım bu durumdan nadir aşağıya doğru yapabiliyor sürekli sızdırmalar oluyor elimle aşağıya doğru tutuyorum pipisini bazen ama dokundurtmak istemiyor bu durumdan çok sıkıldım çözüm önerileriniz var mı ve birde mesela tuvaleti var anlıyorum ama bunu iyice tutup sonra söylüyor ben çişin mi geldi deyince yok diyor gitmek istemiyor tuvalete.illa kendi söylücek öyle gidicez tuvalete bu yüzden çok nadirde olsa yetişmekte zorlanabiliyoruz çözüm önerileriniz var mı bu süreçle alakalı