zembek Kızlar dün bir arkadaş paylaşmış burada ben de aldım hastane çıkışı isimli onlu iki tane de beşli yeter sanırım değil mi bu arada paylaşan arkadaşa teşekkür ederim ismini unuttum şimdi 1000 TL’ye aldık
Mtzzeynep zembek hastanede kaç gün kalacaksınız belli olmaz o 3 takım kıyafeti ilk gün de bile kullanabilirsiniz. Kusuyorlar, kaka yapıyorlar. Yanınıza yedek götürün kullanmasanızda çantanızda kalsın.
organikirmik zembek 1 tane 10′lu aldım gerisi hep küçük takımlardı 1 gece kaldık 3-4 tane anca yetti daha kalsaydık eşim eve gidip alacaktı. Siz yanınızda yedek zıbın alt üst takım bulundurun yine de
bebeklihomee zembek fazla alın yanınızda bulunsun ilk kıyafeti kan olmuştu oğlumun değiştirdik o yüzden.
maysamoms33 zembek 10 lu olanı ben doğum haneye vermiştim ama isimli felan yaptırdıysanız doğum haneye normal takım verin çünkü kirlenebiliyor ben 10 lu takım 3 takımda yedek koydum yeterli geldi 1 gün kaldım sabah çıktım kullanmadık bile ama fazla mal göz çıkarmaz 🙂