Günaydın sevgili anneler çocuğunda böyle bir durumla karşılaşan annemiz var mı acaba? Bir haftadır gündüzleri sürekli tik şeklinde öksürüyor nörolojiye gittik altta yatan nedenleri ekarte edelim önce dedi ve alerji ilaçları verdi fakat hiçbir etkisi olmadı. Ekran çok izliyordu, çikolata vb çok yiyordu bunları sıfıra indirdik. Çocuğunda böyle tik bozukluğu olup düzelen oldu mu acaba?