aslananne27 hiç moraliniz bozmayın Kasımdan beri diyet yapmaya çalışıyorum 4 5 ayda belli bir kiloya kadar geldim sonra 1 ay kadar veremedim takılı kaldım bu sürede yine diyete elimden geldigince uymaya devam ettim tekrar verdim şimdi 3 aydır aynı kilodayım tekrar takıldım vermeye çalışıyorum. Bu süreç böyle malesef moralinizi bozmamaya çalışın ve istikrarınızı koruyun. Yinede az yemeyin ama kararında yiyin bu sefer vücut besin enerji gelmediği için kendini kitliyor korumaya alıyor o zaman da veremiyoruz