Pialvi Bugün 4. Günüm neden gecikir ki? Kaç gündür olacakmışım gibi ağrılarım var çok da dikkat ettük
ayisit Pialvi 4 gün gecikme normal eğer 1 aydan fazla sürüyorsa doktora görünün, emzirmeyen kadınlarda bile 1 hafta 10 güne kadar normal bir durum. Aktif Emziren anneler 2 ay bile adet görmeye bilir.
Pialvi ayisit çok teşekkür ediyorum hamilelik belirtisi de var adet olacak gibi ağrılar aşırı korkuyorum
ayisit Pialvi eğer ihtimal varsa göz ardı etmeyin erken gebelik testi veya en garanti kan testi yapın.
Eliiifkaya_ Zeynepomer96 soğan suyu nasıl yapılıyor bende 5 gün geciktim reglime bı kaç gün kala oldu ama regl oluyordum sonra bu ay daha olmadım 😵
Zeynepomer96 Eliiifkaya_ yarım soğan bir bardak suya koyup 5 dk kaynat sonra ılıyınca süz iç sabah akşam hemen söktürüyor