Evet arkadaşlar görenlerin bi yorum yapmasını istiyorum 2 gün sonra 27 aylık olacak 12 gündür bezi takmıyorum ilk üç gün altına kaçırdı aklı ermiyor diyordum ama sonra 4. Gün birden çişim geldi dedi tuvalete koştuk yaptı hopladık zıpladık çok sevindim 4. Gün söylemesine gün içinde söylemeleri devam etti ama kaka yapmadı korktu yapmaya kaka hep altına yaptı 6. Güne kadar sonra tuvalete yaptı artık 6. Gün sıkıntı yok güzelce çiş kaka kaza olmadan bitirdik 5. Gün sabahtan önce su istiyor veriyorum geri gidiyorum sonra çişim geldi diye yataktan kalkmak için söylüyor çişi yapıp geri yatmıyor sıpa😂7. Gün her şey normal gidiyor öğrendi diye biliyorum kakasını tuvalete yaptı çişini yaptı dedim öğrendi dışarı çıkabiliriz havuza gittik gün boyu havuzdada çişini söyledi sonra havuzdan çıkmak istemedi sendromlu bebe malum inatlaştı babası gelmiyor diye kızdı bağırdı zorla aldı eve geldik çişini kakasını söyleyen çocuk altına yaptı kakasını sonrasında da hiç çişini bile söylemedi ben götürdüm öyle yaptı şuan da ben götürünce yapıyor tuvalete çişim geldi falan demiyor altına yapmasına izin vermeden götürüyorum yapıyor şuan napmam lazım bilmiyorum konuşuyorum sürekli bu durum düzelir mi acaba başına gelen var mı gece yatmadan suyu çok içti gecede kaldırmadım kaçırmış altına 12 gündür gece kaçırmamıştı normal bi durum mu