mutluolcam aşamadım döndüremedim memeye, 4.ay atağında bi bıraktı bırakış o bırakış.. kıyamet kopuyor emzirme pozisyonu alınca morarıyor ağlamaktan..şuan 5.5 aylık oldu 1.5 aydır sağımla besliyorum mama da veriyorum tabi emmedikçe sütüm iyice azaldı bitti sayılır nerdeyse 30 cc anca çıkıyor ama yapacak bir şey yok elimden geleni yaptığım için vicdanım rahat mamayla da büyüyor bebekler yeter ki canları sağ olsun keyifleri yerinde olsun:)