Dün otizm tanısı aldık raporu çıkartın devlet destekli eğitime başlasın kreşe gönderin tüm gün eğitim alsın vs vs dediler çocuğumda göz teması yok konuşmuyor 26 aylık az da olsa el hareketleri var tipik otizm denildi devlet desteği dedikleri şey sadece haftada 1 gün 3 saat eğitim başka da bişey yok kreş araştıyprım veya özel eğitimler ile görüşüyorum bir seans (40dk) 3000tl, 1500 tl en ucuz 950 tl diyorlar kreş fiyatları uçmuş iyi bir yer araştıralım derken ucuzunu araştırmaya başladık ben bu durumun üstesinden nasıl geleceğim nasıl iyi bi eğitim aldıracağım kafayı yemek üzereyim, bilgisi olan varsa nolur yardım etsin yol göstersin. Evde bişeyler yapmaya çalışıyorum ama yetişemiyorum çocuğum zaten hiperaktif neye yetişeceğimi şaşırdım artık, çalışıyorum işten tüm izinlerimi aldım ama illaki bi gün bitecek izinler yoğun bir eğitim vereyim diyorum tıkanıyorum oynamıyor dikkatini vermiyor uzman elinde eğitim alsın diyorum fiyatlar uçmuş imkanım yok elimde bi arabam var bir sürü borç var ucu ucuna yetiştiğimiz şu ekonomi de, arabayı satıyorum kreş için şaka gibi, ama arabasız da olmuyor sürekli bi getir götür hastane işleri vs arkadaşlar bi yol gösterin lütfen ne yapacağım nasıl hem iyi yoğun bi eğitim aldırabilirim benim daha nasıl ilgilenmem lazım yardım edin