yldrm12 Nazliezgi çok teşekkür ederim. Ama sabah 7-9 arası sanırım kortizol seviyesi yüksek oluyormuş o saatlerde kahve içmeyin diyorlar. Bende sabah 6 da uyanıyorum içmek istiyorum ama bu yüzden içmiyorum 😂