Kızlar bebeğimin viral enfeksiyonu varmış. 3-4 gün önce Ateşlenmişti. O gün götürdüğümüzde öksürük ve hapşırma yoktu. Dün tekrar aonuçlar için doktora götürdük çok az öksürüyordu. Doktorda geniz akıntısı var dedi ilaç falan vermedi. 10 gün sonra tekrar kontrole gelin dedi. Geceden beri bebeğim çok öksürüyor ve hapşırıyor. Ne yapmam lazım ne geçirir. İlaç vs yok. Başına benzer durum gelen var mı?