Oğlum 5 ay 21 günlü doğduğundan beri yedikten sonra kusar. Bitek geceleri beslenip uyuduğunda kusmaz. Ama artık çok yoruldum ya mama yedirmeye korkuyorum kusacak diye. Tadımlara başladık onların da birazını kusuyor. Ama kilosu gelişimi iyi. Reflüde kilo alımı az olurmuş bizim kilomuz da fazla. Çok yediriyorum desem maşallah kendisi zor doyuyor az verince ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum